Vliegen met Etihad naar Abu Dhabi 🇦🇪

25 september 2017 - Abu Dhabi International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Rise and Shine from Abu Dhabi 👳🏾

Het is hier nu 8.00 uur 's ochtends en ik zit heerlijk aan een bakkie 🍵 en een boterham. Na bijna een uur vertraging en dit weer ingehaald hebben met de vliegtijd lande ik met een Boeing 787-9 Dreamliner vanochtend op Abu Dhabi International Airport. Deze reis zat ik aan het gangpad en degene die naast mij zou zitten van onze groep, had waarschijnlijk een andere plek gevonden. Dus ik zat in een rijtje van 3 met 2 personen. Lekker ruim, leuke serie gekeken (Big Little Lies). Het is een aanrader zeg ik! Ook kreeg iedereen een kussentje wat een beetje hard was, dekentje en koptelefoon. Maar het allerleukste was een klein pakket met sleep tight erop! Hierin zaten sokken, slaapmasker, oordopjes en een mini tandenborstel met tandpasta. Ik had m'n eigen vliegtuigsokken bij mij. Want het was wel koud door de airco in het vliegtuig. Om middernacht nog een maaltijd te hebben gekregen, koos ik  voor de kip en dat was goed te eten hoor. Alles was super geregeld. Ik ga een 📚 lezen. Want de volgende vlucht gaat om 8.40 uur boarden. En dan vlieg ik met een Airbus A321.