Bandaranaike International Airport 🛬, ontmoeting reisgezelschap en naar Negombo

25 september 2017 - Negombo, Sri Lanka

Goede  avond!

Daar ben ik weer en nu echt vanuit Sri Lanka! Ja, ja ik ben op m'n eindbestemming aangekomen. Nadat ik vanochtend Abu Dhabi 🇦🇪 achter mij heb gelaten ging de vlucht lekker snel en geluk bij een ongeluk een hele rij stoeltjes voor mezelf. Languit op de stoelen een tukje gedaan! Prima geregeld zo. Ze waren mij alleen een visumkaartje vergeten te geven. Dus toen ik voor de douane stond mocht ik er niet gelijk in. Het duurde even voordat ik begreep wat deze best man wilde dat ik ging doen voor hem. Een kaartje invullen .... Ik dacht dat er niets niet klopt met m'n medicatie. Gelukkig niet,  gelijk de pinautomaat overvallen. Het geld lijkt hier op monopoly geld. Maar ik moet eerst wachten op een Duits stel. Maar gelukkig stond mijn reisbegeleider Rene Jansen netjes met een Djoser bordje op mij te wachten📍

Ik was dus de laatste die in het kleine busje instapte. Even snel aan iedereen voorgesteld en toen was de langverwachte reis eindelijk begonnen. We gaan naar Negombo dat ligt aan het strand. Het is maar een half uurtje rijden vanaf Bandaranaike International Airport. Het verkeer lijkt op India maar gelukkig iets minder heftig. We rijd alles hier links 🚗🚕🚙 De gids voor Sri Lanka heet Oscar, we hebben nog een chauffeur en een manusje van alles oftewel onze busboy deze  reis mee.

We komen al snel aan bij Beacon Beach Negombo en krijgen een heel zoet witachtig welkomstdrankje. Ik zit in kamer 208. Nette kamer! Warme douche en ruimte genoeg. Voor het eten met m'n moeder gefacetimed .We eten vanavond in het hotel en onder het eten doen we een voorstelrondje. Ik zit in een groep met 3 stellen (Alex en Madeleine uit Gouda, Cees en Fransje vanuit de buurt van Apeldoorn en Ben en Simone uit Heemskerk) van 55+ en nog een alleenreizende man Gert Jan uit Amsterdam. Ik ga snel slapen want morgen ontbijten we op de zevende verdieping om 7.00 uur.

Tot snel allemaal.

1. Miranda:
    25 september 2017
    De reis is nu echt begonnen.. heel veel plezier! En.. welterusten😴
  2. Gerieke:
    Slaap lekker!!
  3. Gera:
    Dat is vroeg op . Weltrusten en veel plezier morgen. Xx
  4. Chantal:
    25 september 2017
    Fijn dat de reis goed is gegaan meis en dat je op de plaats van bestemming bent aangekomen! Slaap lekker en veel plezier morgen!!😘
  5. Marjan:
    25 september 2017
    Slaap lekker en goede vakantie! Xxx
  6. Sjanie en Jan:
    26 september 2017
    Hoi Esther,
    Heb net je verhaal gezien. Best wel spannend geweest. Maar nu komt de tijd, waarvoor je gegaan bent
    . Veel plezier en tot de vlg. berichten.