Ayubowan Sri Lanka 🇱🇰

16 september 2017 - Nieuwpoort, Nederland

Ayubowan oftewel goedendag,

Nadat jullie eerst een verkeerde mail 📩 van mij hebben gekregen 🤦🏾‍♀️ waarvoor mijn excuus. Eén klein voordeel, dat iedereen gelijk op de hoogte is van mij nieuwe reis. Dus ga ik fris van start op mijn eigen reisblog 🖊

Na heeeel lang twijfelen heb ik begin augustus toch de knop doorgehakt om deze reis te gaan maken 🗺 De reisbeschrijving staat namelijk al vanaf half december vorig jaar op m'n USB stickje 😳 Meer dan genoeg tijd met de voorpret en voorbereidingen. Over minder dan 1 week gaat mijn grote avontuur in veelzijdige Sri Lanka beginnen. ✈️☀️😎🌏🚌🦁🚂🛤🏖🍵🐬⛵️🗺⛰🏝

Nee, niet helemaal alleen op reis maar met een reisgezelschap van Djoser. Alleen was geen optie ....... m'n ouders zagen dat ook niet zitten 😬 Gelukkig hebben we nu face-time, hé Mam. 📱😇

Gezellig en leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop jullie mooie verhalen, foto's 📷en video's 🎥 te kunnen laten vertellen en zien 🤓. Zodat jullie met mij meereizen in Sri Lanka.